درباره من

مدرس و استاد دانشگاه

مدیر و موسس طلوع روزنه جدید

مدرس و کوچ توسعه فردی و شخصیت شناسی MBTI

ماموریت و بیوگرافی

دکتر دهقانی هستم

کوچ توسعه فردی و شخصیت شناسی MBTI

من حمیده دهقانی هستم و دوست دارم لحظاتی کوتاه خودم را برای افرادی که احیانا خیلی با من آشنا نیستند معرفی کنم .

دانشگاه و تدریس

من عضو دانشگاه علوم پزشکی هستم در شهر یزد که تقریبا دو سه سالی هست که بازنشست شدم. در زمان جنگ لیسانس پرستاری ام را از دانشگاه علوم پزشکی یزد گرفتم و سه چهار سال سرپرستار بخش داخلی یکی از بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی یزد بودم و بعد برای ارشد پرستاری به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رفتم چند سالی آنجا تحصیل کردم و بعد هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد شدم و درعین حال که دردانشکده پرستاری برای دانشجویان پرستاری، کارشناسی و کارشناسی ارشد مباحث مختلف را تدریس می کردم ولی در سنگر سوپروایزر آموزشی در بیمارستان دانشگاهی یزد حضورداشتم.

 

کلاس ها و سمینارها و کارگاه های متعدد آموزشی برای پرستاران کل استان تدریس کردم. عضو کمیته تحقیقات قلب و عروق یزد بودم، عضو شورای تحقیقات دانشکده پرستاری بودم ، عضو کمیته تالیف و ترجمه دانشگاه و چند سالی مدیرگروه پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی، استاد راهنما و استاد مشاور بسیاری از پایان نامه های دانشجویان ارشد دانشگاه پرستاری و مامایی یزد بودم و بلاخره این دوران به پایان رسید و من بازنشست شدم.

بعد از بازنشستگی

بعد از بازنشستگی مسیر جدیدی در زندگی من آغاز شد که کلا متفاوت بود. دکترای مدیریت کسب و کار DBA را گذراندم و پایان نامه ام دریکی از مجلات معتبر خارجی هم چاپ شد البته درطول زمانی که کار می کردم مقالات مختلف تحقیقی را به زبان فارسی و خارجی در مجلات معتبرعلمی پژوهشی کشور و خارجی ISI به چاپ رساندم.

 

شخصیت شناسی MBTI

بعد از اینکه دکترای مدیریت کسب وکار را گرفتم دوره های مختلف را هم شرکت کردم که حال دلم را خوب می کرد. یکی ازاین دوره ها دوره کوچینگ FCA آکادمی کوچینگ فارسی زبانان بود که کوچ حرفه ای  PCCرا شروع کردم. عضو فدراسیون بین المللی کوچینگ ICF شدم و در سال 98 با دوره شخصیت شناسی MBTI آقای دکتر علیرضا شیری در تهران آشنا شدم که بسیار برایم جذاب بود نه تنها مفهوم MBTI برایم جذاب بود و شخصیت شناسی بلکه شیوه تدریس آقای دکترشیری، لحن ملایم و صمیمی و علمی که داشتن برایم خیلی شگفت انگیز بود.

 

تا اینکه سال 99 دوره تربیت مدرس حرفه ا ی MBTI را آقای دکتر برگزار کردند که من علاقه مند بودم شرکت کنم و از هفت خان رستم هم گذشتم از جمله مصاحبه و تهیه و آماده کردن فرم و خوشبختانه این دوره را هم با موفقیت گذراندم و می توانم برای شهر و کشورخودم و برای جوانان ، دوستان ، همکاران عزیز و دانشجویان دوره شخصیت شناسی MBTI را برگزارکنم و همچنین افرادی که احیانا در مسیر زندگی و درمسیر رشد فردی یا سلامتی خود مشکلاتی دارند و دوست دارند آن را با کوچی مطرح کنند من می توانم به عنوان کوچ آنها درخدمتشان باشم و جلسات کوچینگ را با آنها داشته باشم و بتوانیم با کمک همدیگر به اهدافشان برسیم.